Stil staan, waarom zou je?

Verandering is iets wonderlijks en geeft je de kans te groeien. Zolang je maar eerst durft te falen. Voor mij is ondernemen en creatie een zoektocht waarbij mijn gevoel vaak het laatste woord heeft.

Bij ontwerpen of concepten krijg ik letterlijk kippenvel als ik iets creëer waarvan ik voel dat het echt een succes gaat worden.

Mijn naam is Erik de Vries en in 2013 ben ik gestart als ondernemer onder de naam Vriesstijl. Met ervaring in reclame, communicatie, service en sales kijk ik graag naar het gehele traject van klantbeleving, waarbij ieder moment van contact met jouw merk bekeken, uitgedacht en ingepland kan worden.

Mijn missie: Vriesstijl wil voor kleine en middelgrote ondernemers het beste reclamebureau van Nederland zijn

Mijn visie: Door creatief samen te werken kunnen zelfstandige ondernemers iedere uitdaging aan en voor de laagste prijs samen bijdragen aan de opbouw van nieuwe merken.

Ik ben een flexitarier, probeer mijn footprint op de wereld actief te verkleinen, heb een grote fantasie, ben creatief en erg nieuwsgierig. Ik probeer twee keer per week iets te kokkerellen wat ik nog nooit eerder heb gemaakt. Fotografie is een liefde, net als Terry Pratchet en Ad&D. Ik ben actief met Pilates, stijldansen en zwemmen en geloof dat je als ondernemer het voorrecht kan hebben om jezelf iedere dag te verbeteren en te doen wat je echt wilt doen.

Waarom Vriesstijl?

Ik heb een eigen stijl ontwikkeld waarbij er een duidelijke handtekening van mijn werk zichtbaar is. Ondanks alle verschillende kleuren, vormen en letters zit er een rode draad door al het werk dat ik maak.

Vrolijkheid en persoonlijkheid zijn mijn belangrijkste doelstellingen. Dit doe ik veelal op gevoel, gecombineerd met jouw smaak, wat leidt tot een eindresultaat waarvan jij ook met trots kan zeggen: “Dit is mijn stijl!”

Ik wil ondernemers helpen om hun succeskansen te vergoten. Dit doe ik door mooie dingen te creëren. Merken en merkcommunicatie zijn daar voor mij een groot onderdeel van. Daarom denk ik graag mee over alles waarmee een merk makkelijker zichzelf kan onderscheiden of een glimlach op de gezichten van klanten kan toveren.

Ik werk alleen samen met bedrijven waar ik zelf ook achter sta. Alleen als we een goede klik voelen ga ik met plezier een stap verder. Met de juiste klik kan ik je laten zien dat iedere gezonde onderneming het verdient op groot(s) te zijn. Hoe klein, jong of oud jouw bedrijf ook is.