Stil staan, waarom zou je?

Verandering is iets wonderlijks en geeft je de kans te groeien. Zolang je maar eerst durft te falen. Voor mij is ondernemen en creatie een zoektocht waarbij mijn gevoel vaak het laatste woord heeft.

Ik krijg letterlijk kippenvel als ik iets creëer en voel dat het klopt.

Mijn naam is Erik de Vries en in 2013 ben ik gestart als ondernemer onder de naam Vriesstijl. Met ervaring in reclame, communicatie, service en sales kijk ik graag naar het gehele traject van klantbeleving, waarbij ieder moment van contact met jouw merk bekeken, uitgedacht en ingepland kan worden.

Mijn missie: uitbouwen van nieuwe krachtige merken eerlijk en betaalbaar maken.

Mijn visie: werk meer samen en blijf bij je specialisme.

Ondanks alle verschillende kleuren, vormen en letters zit er een rode draad door al het werk waarbij ik betrokken ben. Dit doe ik veelal op gevoel, gecombineerd met jouw smaak, wat leidt tot een eindresultaat waarvan jij ook met trots kan zeggen: “Dit is mijn stijl!”

Als ondernemer heb je het voorrecht om jezelf iedere dag te verbeteren en te doen wat je echt wilt doen. Waar heb jij zin in?

Ik luister en praat graag met mensen en leer zo bijna iedere dag iets nieuws. Ik heb een grote fantasie, gek op creatie in al zijn vormen en erg nieuwsgierig. Fotografie is een liefde, net als Terry Pratchet en Ad&D. Ik ben actief met Pilates, stijldansen en zwemmen.

Bij ons thuis eten we vegetarisch en een aantal dagen per week veganistisch. Iedere week ontdekken we een aantal nieuwe recepten en combinaties van heerlijke smaken.

Wij zoeken naar producten en merken die eerlijk zijn en een duurzaam uitgangspunt hebben. Dit doen we niet alleen omdat het een leuke uitdaging is, maar ook omdat we ons bewust zijn van de footprint die we op onze wereld hebben. Duurzamer ondernemen is een fantastische uitdaging waar we allemaal een bijdrage aan kunnen leveren. Dat begint bij jezelf en de directe wereld om je heen.

Waarom Vriesstijl?

Ik wil ondernemers helpen om hun succeskansen te vergoten. Dit doe ik door mooie dingen te creëren. Merken en merkcommunicatie zijn daar voor mij een groot onderdeel van. Daarom denk ik graag mee over alles waarmee een merk makkelijker zichzelf kan onderscheiden of een glimlach op de gezichten van klanten kan toveren.

Ik werk alleen samen met bedrijven waar ik zelf ook achter sta. Alleen als we een goede klik voelen ga ik met plezier een stap verder. Met de juiste klik kan ik je laten zien dat iedere gezonde onderneming het verdient op groot(s) te zijn. Hoe klein, jong of oud jouw bedrijf ook is.