Een zakelijke huisstijl

Een goede zakelijke huisstijl omvat ieder contactmoment tussen jou en je klant, gebruikt de kenmerkende uitstraling van jouw logo en laat dit terugkomen in de individuele uitwerking van alle onderdelen. Dit begint bij visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en komt terug in de vormgeving van de website en de handtekening onderaan jouw e-mails. Maar dit is ook terug te vinden in bedrijfskleding, een menukaart of bijvoorbeeld online op het gebruik van social media en Google Maps.

Overal en altijd herkenbaar

Door deze aparte media zó vorm te geven dat ze elkaar versterken, creëer je bij je klant een complete merkbeleving.  Dit zorgt ervoor dat je altijd en overal herkenbaar blijft. Een huisstijl speelt een grote rol bij het imago wat je wilt uitstralen en is een uitgelegen kans op je te onderscheiden van concurrenten. Maar dit moet dan wel consequent worden uitgevoerd. Om hier strategisch gebruik van te maken is een communicatieplan noodzakelijk om hier volledig overzicht in te krijgen en houden.

Controle en levering van drukwerk

Bij een totaalbeeld hoort totaalgemak, daarom verzorgt Vriesstijl ook de afhandeling van het drukwerk. Door samen te werken met vaste leveranciers kan er voor een eerlijke prijs een hoge kwaliteit worden geboden. Deze prijzen zijn concurrerend genoeg om mee te kunnen doen met de online prijsvechters. Een groot voordeel is dat je niets zelf hoeft te regelen en geen bestanden zelf hoeft te controleren of aanleveren.

Het drukwerk krijgt bovendien altijd een extra controle voordat door Vriesstijl naar jou toe word gezonden. Zo kunnen eventuele fouten op tijd ontdekt worden. Ik geef je een passend advies in de kwaliteit en oplages van het gekozen drukwerk en help je om hier de juiste keuzes in te maken. Daarnaast worden de drukkleuren voor levering getest aan de hand van kleurenwaaiers zodat alles aan je verwachtingen voldoet.

Een bestaande huisstijl vernieuwen of uitbreiden

Heb je al een huisstijl maar moet deze opgefrist worden? Vriesstijl kan zowel fris beginnen met een nieuwe vormgeving als op een bestaande basis voortbouwen. Moet je bestaande logo aangepast worden of moet er rekening gehouden worden met de reeds gebruikte kleuren? Samen vinden we de manier om jouw huisstijl te vernieuwen. Zo gaat jouw identiteit niet verloren maar wordt deze juist versterkt.

Wat is een huisstijl blad?

overzicht van RGB, hexidecimalCMYK en Pantone kleuren (hiermee leg je vast welke kleuren in jouw huisstijl gebruikt worden)

vaststelling van de gekozen typografie voor zowel het logo als een eventuele ondertitel/pay-off

definitie van het gebruik van het logo in verschillende omstandigheden

regels omtrent de plaatsing van het logo (minimale wit-ruimtes, combinatie met andere typografie)

levering van het geheel als huisstijl blad in .pdf

Het uurtarief van Vriesstijl is €50,- excl. btw

Voor een afspraak of een prijsopgave neem je gedurende openingstijden contact op via de telefoon op 06 411 36 062, vul je het contactformulier in of mail je direct naar erik@vriesstijl.nl